مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 12:202021-05-01اقتصادي

فراخوان سومین کنفرانس ملی انجمن پویایی شناسی سیستم ها


سومین کنفرانس ملی انجمن پویایی شناسی سیستم ها با همکاری دانشگاه تربیت مدرس، اول و دوم خردادماه به صورت مجازی برگزار می شود.

- فراخوان سومین کنفرانس ملی "انجمن پویایی شناسی سیستم ها" سومین کنفرانس ملی انجمن پویایی شناسی سیستم ها با همکاری دانشگاه تربیت مدرس، اول و دوم خردادماه به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علم پویایی شناسی سیستم ها از جمله تکنیک های شبیه سازی پیوسته بوده که همزمان با توسعه از جایگاه ویژه ای در علم مدیریت، کسب و کار و علوم مهندسی برخوردار شده است.

با کمک این علم می توان انواع سیستم های فنی، اجتماعی و اقتصادی را مدل و با تحلیل رفتار آن در طول زمان، طراحی، مهندسی مجدد و یا اصلاح کرد.

سومین کنفرانس پویایی شناسی سیستم ها نیز همانند دو کنفرانس قبلی علاوه بر توسعه و ترویج علم پویایی شناسی سیستم ها در مرزهای کشور و فرای آن، بر گردهم آیی و همفکری متخصصان این شاخه تأکید کرده و خواستار بالندگی هرچه بیشتر این فن در تحقق اهداف و تعالی کشور است.

علاوه بر آن به طور خاص در این کنفرانس که به صورت آنلاین برگزار می شود، بر مشارکت سایر شاخه های علمی و ایجاد هم افزایی ناشی از کاربرد تحلیل پویایی شناسی سیستم­ ها در تمامی علوم دانشگاهی و همچنین صنعت و خدمات تأکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان سومین کنفرانس ملی انجمن پویایی شناسی سیستم ها

فراخوان سومین کنفرانس ملی انجمن پویایی شناسی سیستم ها