مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-01اقتصادي

همکاری اتاق تعاون ایران در ساخت 10 هزار واحد مسکونی


عضو هیات رییسه اتاق تعاون ایران اظهار داشت: در راستای برنامه ریزی و سیاست های اجرایی و عملیاتی، ساخت و ساماندهی پروژه 10هزار واحدی مسکن بندرعباس با همکاری شرکت بازآفرینی شهری به اتاق تعاون ایران واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از و شهرسازی و همکاری مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، مبنی بر استفاده از تواناییها و ظرفیت اجرایی اتاق تعاون ایران در راستای بستر سازی و ارائه خدمات و سازماندهی، ساخت 10هزار واحد  مسکونی در بزرگترین شهر مسکونی کشور در بندرعباس به اتاق تعاون ایران واگذار شد.

مطیع جهانی افزود: با توجه به شناخت و ظرفیت های بخش تعاون در حوزه تولید مسکن، این پروژه می تواند احیاء کننده توانمندی های بخش تعاون در سرمایه گذاری های مشترک و ارائه خدمات فنی و مهندسی و احیاء بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری در کشور باشد و اتاق تعاون ایران با استفاده از ظرفیت های استانی از جمله استانهای همجوار(هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان وکرمان).

در این راستا قدم برداشته است.

این مقام مسئول با تاکید بر عملکرد اتاق تعاون ایران در حوزه مسکن کارگری تصریح کرد: در حوزه مسکن کارگری با راه اندازی کارگروه ملی به ریاست معاون محترم هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور و دبیری اتاق تعاون ایران و متناظر آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری اتاق تعاون ایران در ساخت 10 هزار واحد مسکونی

همکاری اتاق تعاون ایران در ساخت 10 هزار واحد مسکونی