مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-01سياسي

کیومرث صابری (گل آقا)؛ دهخدایی که لغت نامه ننوشت


جالب این که مشهورترین جمله درباره گل آقا سخنی است که هرگز نگفت و ننوشت: بنویسید خاتمی، بخوانید ناطق! اما همه به گل آقا نسبت می دهند و می گویند به خاطر آن یک هفته تعطیل شد! - جالب این که مشهورترین جمله درباره گل آقا سخنی است که هرگز نگفت و ننوشت: بنویسید خاتمی، بخوانید ناطق! اما همه به گل آقا نسبت می دهند و می گویند به خاطر آن یک هفته تعطیل شد! عصر ایران؛ مهرداد خدیر- هر سال در 11 اردیبهشت، می خواهم به بهانه سالگرد درگذشت کیومرث صابری فومنی (گل آقا) درباره این روزنامه نگار، سخن سنج و طنز نویس صاحب سبک مطلبی بنویسم اما نمی دانم چرا این اتفاق نمی افتاد.

شاید به خاطر این که تا همین دو سه سال پیش یکی از همکاران ما در تحریریه عصر ایران از همکاران گل آقا بود و حس می کردم او ارجح است و به گمانم قول هم داده بود اما خروج از آن حال و هوا همانا و غفلت همان یا نوشته ای از هادی حیدری دوست خوش ذوق کارتونیست می دیدم و همان را بازنشر می کردیم.

در هفدهمین سالگرد خاموشی کیومرث صابری اما ننوشتن درباره او جفاست.

نه این که ناشناخته و به معرفی همچو منی نیاز باشد.

از این رو که حالا درست 17 سال گذشته و نسل تازه ای برکشیده که شاید نداند کیومرث صابری فومنی که مثل خیلی های دیگر نام شهرستان زادگاه را حذف نمی کرد و کامل می آورد چشم از جهان بسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیومرث صابری (گل آقا)؛ دهخدایی که لغت نامه ننوشت

کیومرث صابری (گل آقا)؛ دهخدایی که لغت نامه ننوشت