مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-01سياسي

آغاز عملیات چهار پروژه عمرانی و شهری در ساری


همزمان با روز کارگر عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی و شهری با حضور مسئولان در ساری آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با روز جهانی کار و کارگر عملیات اجرایی پارک پایداری، احیای باغ ایرانی صفر آباد، پارک محله ای امام رضا و پروژه فرهنگی مسجد صاحب الزمان (عج) در ساری آغاز شد.

احیای باغ ایرانی صفرآباد ، نخستین باغ تلفیقی شمال کشور در مرکز استان است که این پروژه گردشگری - تفریحی در زمینی به مساحت هفت هکتار در پنج کیلومتری شهر ساری واقع شده است و باهدف توسعه پایدار مرکز استان، احیا و در اختیار شهروندان و گردشگران قرار می گیرد.

حمیدرضا مرادی شهردار ساری در حاشیه اجرای پروژه های شهری ساری گفت: مجموعه باغ ایرانی صفرآباد که تلفیقی از باغ گل ها و باغ ایرانی است پس از احیا به یکی از مراکز گردشگری زیبای شهر ساری تبدیل و یکی از جاذبه های گردشگری برای گردشگران این خطه از شمال کشور می شود که چشم اندازی زیبا و متفاوت از شهر ساری را برای مرکز نشینان پدید می آورد.

وی ا فزود: پارک پایداری در مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس مازندران از دیگر پروژه های عمرانی شهرداری ساری است که تحت عنوان مازندران درگذر تاریخ در بزرگ ترین پارک موزه دفاع مقدس شمال کشور در مرکز استان و باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با تاریخ مازندران احداث می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات چهار پروژه عمرانی و شهری در ساری

آغاز عملیات چهار پروژه عمرانی و شهری در ساری