مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-01اقتصادي

کارگروه پشتیبانی از تولیدات در صنایع غذایی تشکیل شد


مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی کارگروهی تحت عنوان کارگروه پشتیبانی از تولیدات در صنایع غذایی را در راستای تحقق شعار سال تشکیل داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، دکتر قدیر رجب زاده گفت: مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی به عنوان تنها مرجع تخصصی صنعت غذای کشور از ابتدای تأسیس تاکنون تمامی توان خود را جهت پاسخ به نیازها و رفع مشکلات فنی و دانشی اختصاص داده و با ارائه طرح های فناورانه و کاربردی نقش قابل توجهی در جهش تولید و حمایت از صنعت غذای کشور داشته است.

وی ادامه داد: مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی در راستای اجرای سیاست های تعاملی در محورهایی از جمله انجام طرح های پژوهشی و فناورانه تقاضا محور برای پاسخگویی به نیازهای صنعت و رفع چالش های موجود، طراحی محصول جدید، طراحی یا اصلاح فرایندهای تولید، استفاده از منابع و ظرفیت های داخلی برای تأمین مواد اولیه مورد نیاز صنعت غذا، ارائه خدمات آزمایشگاهی به واحدهای صنعتی و همکاری و ارائه خدمات مشاوره ای به واحدهای تحقیق و توسعه واحدهای صنعتی فعالیت دارد.

رییس مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با تاکید بر اینکه این مؤسسه همواره تلاش کرده تا به عنوان یک مؤسسه ملی در چارچوب وظایف و اختیارات در زمینه پشتیبانی از تولید گام بردارد، اضافه کرد: کارکنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه پشتیبانی از تولیدات در صنایع غذایی تشکیل شد

کارگروه پشتیبانی از تولیدات در صنایع غذایی تشکیل شد