مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-01سياسي

چگونگی نقش و حضور بانوان در مدیریت شهری


 حساسیتی که یک مدیر خانم در بدنه ی اجرایی مدیریت شهری یک کشور برای زیبایی و آراستن گستره ی شهری دارد ، ما در ساحت اندیشه ی یک مدیر آقا کمتر می بینیم.

- سجاد ریحانی نژاد - حقوق عمومی هرگاه به رهگذر تاریخ پارلمان و مدیریت شهری توجه دقیق و عمیقی می کنیم یک ضعف، نقصان و شکاف ساختاری در بدنه ی مدیریت شهری قابل مشاهده است و آن هم عدم استفاده از بانوان مستعد و خلاق و دارای انگیزه ی اجرایی و میدانی در سیستم سازندگی عمران و زیباسازی بافت شهری و روح جامعه متغیر می باشد.

لذا برای بهتر و بیشتر پرداختن به ایفای نقش بانوان در بستر خدمات ارزنده ی شهری یک مقایسه اجرایی در ذات استعداد بانوان هر سرزمین وجود دارد و این استعداد در گذر زمان باعث پختگی شور و شعور هر چه بیشتر جامعه بانوان خلاق با یک رشد و نمو خلق الساعه حماسه آفرین می شود.

در این قیاس عملکرد بانوان را از ارزشمندترین شرح اثر تاریخی نقش بانوان هر سرزمین ؛ یعنی مدیریت بنیادی و ساختارساز آموزش و پرورش و خلاقانه در آراستن ظاهر و تنظیم خانه و خانواده تا حضور اجرایی در مقیاس کلان تر بنام مدیریت شهری را مورد بررسی قرار می دهیم؛ وقتی یک شخص یا مهمان وارد منزلی می شود و زیبایی و آرایش ظواهر یک خانه و منزل را می بیند اولین چیزی که به ذهن او می رسد وجود یک بانوی خلاق و متعهد به حریم خانواده می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی نقش و حضور بانوان در مدیریت شهری

چگونگی نقش و حضور بانوان در مدیریت شهری