مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-01فرهنگي

«عوامل انسانی» در سی و هشتمین جشنواره جهانی فجر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فیلم سینمایی عوامل انسانی ساخته رونی تروکر که پیش از این در جشنواره ساندنس و بخش پانورامای هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین حضوری موفق داشت، - فیلم سینمایی عوامل انسانی ساخته رونی تروکر در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر روی پرده می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فیلم سینمایی عوامل انسانی ساخته رونی تروکر که پیش از این در جشنواره ساندنس و بخش پانورامای هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین حضوری موفق داشت، در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش در می آید.

عوامل انسانی دومین ساخته بلند رونی تروکر است.

تروکر که با فیلم کوتاه تابستان در جشنواره برلین و با اولین فیلم بلند خود تارکان دنیا در بخش افق های هفتاد و سومین جشنواره فیلم ونیز شرکت کرده بود، در عوامل انسانی بار دیگر از چندزبانی آدم ها در موقعیت همزیستی در اروپای متحد سخن می گوید.

خط اصلی داستان فیلم چنین است: آرامش خانواده ای که با 2 زبان سخن می گویند در شهری با زبان هایی متفاوت، با حادثه ای تهدیدآمیز به هم می ریزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عوامل انسانی» در سی و هشتمین جشنواره جهانی فجر

«عوامل انسانی» در سی و هشتمین جشنواره جهانی فجر