مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-01اقتصادي

تسهیلات امدادخودرو برای بازنشستگان کشوری


صندوق بازنشستگی کشوری با همکاری شرکت امدادخودرو ایران، در قالب بسته دوازدهم طرح یاری، خدمات امداد خودرو را با تسهیلات 10ماهه و همراه با تخفیف به بازنشستگان و وظیفه بگیران ارائه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بر اساس تفاهم نامه ای که روز شنبه 11 اردیبهشت 1400 به منظور تسهیل در ارائه خدمات پس از فروش صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت امداد خودرو ایران منعقد شد بازنشستگان کشوری برای نخستین بار می توانند خدمات خودرویی مورد نیاز خود را به صورت قسطی و بدون پیش پرداخت، خریداری کنند.

اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در آیین رونمایی از این تفاهم نامه، ضمن تبریک روز معلم و روز کارگر گفت: این صندوق با یک میلیون و 500 هزار بازنشسته و وظیفه بگیر تحت پوشش، به واسطه حضور بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش، اساتید دانشگاه های وزارت علوم و همچنین علوم پزشکی و سایر دانشگاه ها و کسور پردازان این دستگاه ها به تعداد قابل توجهی از بازنشستگان فرهنگی و معلم خدمت ارائه می کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، به دلیل فعالیت اقتصادی شرکت های متنوع خود، با جمعیت زیادی از کارگران عزیز کشورمان در ارتباط است که ثمره تلاش و خدمت این عزیزان به صورت مستقیم در قالب حقوق بازنشستگی و همچنین به صورت غیرمستقیم در قالب طرح های ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات امدادخودرو برای بازنشستگان کشوری

تسهیلات امدادخودرو برای بازنشستگان کشوری