مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-01سياسي

اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واکسیناسیون طیور بومی بر علیه بیماری نیوکاسل همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واکسیناسیون طیور بومی بر علیه بیماری نیوکاسل همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

دکتر عبداله بهمنش در حاشیه بازدید از طرح واکسیناسیون طیور بومی بر علیه نیوکاسل در روستای تلخاب شیرین گچساران با بیان اینکه همه طیور بومی موجود در روستاهای استان رایگان بر علیه بیماری نیوکاسل واکسینه می شوند افزود: نقش انکار ناپذیر طیور بومی حساس به این بیماری در چرخش ویروس و انتقال آن به طیور صنعتی موجب شده تا سازمان دامپزشکی اقدام به اجرای طرح ملی واکسیناسیون طیور بومی ضد بیماری نیوکاسل نموده تا از بروز و انتشار بیماری در این پرندگان و نیز خسارات اقتصادی شدید به صنعت پرورش طیور در استان جلوگیری شود.

وی با اشاره به تاثیر مثبت اجرای این طرح در تجارب گذشته تصریح کرد: در این مرحله از اجرای طرح تعداد یک میلیون 400 هزار قطعه طیور بومی رایگان بر علیه این بیماری واکسینه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نوع واکسن مورد استفاده در این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در کهگیلویه و بویراحمد