مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-01اقتصادي

آغاز برگزاری انتخابات شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت علیرغم ابهامات جدی قانونی


مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی با بیان اینکه انتخابات مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی از امروز به مدت 10 روز به صورت الکترونیکی برگزار می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بر اساس آنچه که قبلا از سوی مسؤولان بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام شده بود از امروز شنبه 11 الکترونیکی از طریق سامانه  dima.

csdiran.

ir برگزار می شود.

حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: از 50 میلیون سهامدار عدالت 30 میلیون و 93 هزار و 83 نفر در قالب 31 استان سهامدار روش غیرمستقیم هستند که بزرگ ترین استان از نظر تعداد سهامداران خراسان رضوی با 2 میلیون و 774 هزار و 726 نفر و کمترین تعداد سهامدار در استان سمنان با 220 هزار و 79 سهامدار به عنوان کمترین تعداد سهامدار به شمار می رود.

از بین 31 استان فعلا مجامع 28 استان قطعی شده و طبق زمانبندی اعلام شده در سامانه دیما از امروز به مدت 10 روز برگزار می شود.

فهیمی گفت: اگر در مرحله اول تعداد استقبال کنندگان و شرکت کنندگان کمتر از رقم 50 درصد به علاوه یک سهامدار باشد یعنی اکثریت به دست نیاید طبق قانون تجارت ظرف 10 روز بعد دعوتنامه برای مجمع نوبت دوم ارسال می شود و طبق قانون تجارت در بار دوم با هر تعداد رسمیت پیدا می کند و مدیران شرکت های سرمایه گذاری استانی با رأی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برگزاری انتخابات شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت علیرغم ابهامات جدی قانونی

آغاز برگزاری انتخابات شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت علیرغم ابهامات جدی قانونی