مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-01پزشكي

از تداوم سیر نزولی شیوع کرونا تا رد واکسن خواری در مازندران


در حالیکه از یک سو، روند شیوع کرونا در مازندران نزولی است و بار دیگر این استان، به سه رقمی شدن میزان بستری های کرونایی نزدیک می شود و از سوی دیگر، - واکسناسیون افراد بالای 80 سال نیز با برنامه ریزی صورت گرفته، در حال انجام است، موضوع واکسن خواری در این استان نیز به گوش می رسد، موضوعی که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی آن را رد می کنند.

این در حالی است که سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به شیوع ویروس کرونا اشاره و اظهار کرد: ظرف 24 ساعت گذشته تعداد 141 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند و ظرف همین مدت تعداد 216 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد: هم اکنون 855 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 212 نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

همچنین بر اساس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر 248 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در 24 ساعت گذشته 44 بیمار جدید بستری و 43 بیمار هم ترخیص شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تداوم سیر نزولی شیوع کرونا تا رد واکسن خواری در مازندران

از تداوم سیر نزولی شیوع کرونا تا رد واکسن خواری در مازندران