مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-01بين الملل

سیل به زیر ساختهای تربت حیدریه خسارت زد/ خسارت شدید به بخش کشاورزی


معاون امور فنی و عمرانی فرماندار تربت حیدریه با اشاره به بروز سیلاب در این شهرستان گفت: بیشترین خسارت به بخش کشاورزی و دامداری وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احسان کریمی در خصوص سیلاب شب گذشته شهرستان تربت حیدریه گفت: وقوع سیل شب گذشته در شهرستان تربت حیدریه هیچ تلفات انسانی در پی نداشته اما طبق برآورد اولیه ،420 رأس دام سبک تلف شده، سه دهنه قنات صدرصد تخریب و به 130 هکتار زمین گندم و پنج هکتار توتستان خسارت شدید وارد شده است.

وی با بیان اینکه وقوع سیل شب گذشته در این شهرستان هیچ تلفات انسانی در پی نداشته است، افزود: البته در اثر وقوع سیل 3 نفر مفقود شده بودند که با تلاش نیروهای هلال احمر سالم پیدا شده و تحویل خانواده هایشان شدند.

کریمی از شهروندان خواست به شایعاتی که در شبکه های اجتماعی محلی منتشر شده، اعتنایی نکنند و تنها به اخبار خبرگزاری های رسمی اعتماد کنند.

وی تاکید کرد: از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر دیروز به مدت 2 ساعت بارندگی شدیدی در شهرستان تربت حیدریه به وقوع پیوست و بنا بر گزارش هواشناسی میزان بارش شب گذشته 25 میلیمتر اما با شدت بسیار زیاد گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل به زیر ساختهای تربت حیدریه خسارت زد/ خسارت شدید به بخش کشاورزی

سیل به زیر ساختهای تربت حیدریه خسارت زد/ خسارت شدید به بخش کشاورزی