مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-01اقتصادي

تلاش محققان برای جایگزینی مواد اولیه وارداتی با منابع بومی در صنایع غذایی


رییس مؤسسه علوم و صنایع غذایی تشکیل کارگروه پشتیبانی از تولیدات در صنایع غذایی در این موسسه را با هدف اجرای شعار سال 1400 دانست و گفت: در این راستا طرح هایی چون جایگزینی مواد اولیه وارداتی با منابع و فناوری های بومی و کمک به شرکت های دانش بنیان جهت ورود .

- رییس مؤسسه علوم و صنایع غذایی تشکیل کارگروه پشتیبانی از تولیدات در صنایع غذایی در این موسسه را با هدف اجرای شعار سال 1400 دانست و گفت: در این راستا طرح هایی چون جایگزینی مواد اولیه وارداتی با منابع و فناوری های بومی و کمک به شرکت های دانش بنیان جهت ورود سریع تر و مولد در عرصه تولید را در دستور کار قرار داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قدیر رجب زاده با بیان این مطلب افزود: این مؤسسه به عنوان تنها مرجع تخصصی صنعت غذای کشور از ابتدای تاسیس تاکنون تمامی توان خود را جهت پاسخ به نیازها و رفع مشکلات فنی و دانشی اختصاص داده و با ارائه طرح های فناورانه و کاربردی نقش قابل توجهی در جهش تولید و حمایت از صنعت غذای کشور داشته است.

وی ادامه داد: مؤسسه علوم و صنایع غذایی در راستای اجرای سیاست های تعاملی در محورهایی از جمله انجام طرح های پژوهشی و فناورانه تقاضا محور برای پاسخگویی به نیازهای صنعت و رفع چالش های موجود، طراحی محصول جدید، طراحی یا اصلاح فرایندهای تولید، استفاده از منابع و ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش محققان برای جایگزینی مواد اولیه وارداتی با منابع بومی در صنایع غذایی

تلاش محققان برای جایگزینی مواد اولیه وارداتی با منابع بومی در صنایع غذایی