مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-01ورزشي

طرح بزرگ استعدادیابی تیم 100 تخصصی ترین طرح در شرایط فعلی کرونایی کشور است


مسئول کمیته استعدادیابی و رده های پایه فدراسیون دو و میدانی گفت: طرح بزرگ استعدادیابی تیم 100 تخصصی ترین طرح در شرایط فعلی کرونایی کشور است.

- مسئول کمیته استعدادیابی و رده های پایه فدراسیون دو و میدانی: طرح بزرگ استعدادیابی تیم 100 تخصصی ترین طرح در شرایط فعلی کرونایی کشور است ایسنا/لرستان مسئول کمیته استعدادیابی و رده های پایه فدراسیون دو و میدانی گفت: طرح بزرگ استعدادیابی تیم 100 تخصصی ترین طرح در شرایط فعلی کرونایی کشور است.

سیاوش سپهوند امروز یازدهم اردیبهشت بیان کرد: طرح بزرگ استعدادیابی تیم 100 تخصصی ترین طرح در شرایط فعلی کشور در شرایط کرونایی و جذب جامع آماری خانواده های دو و میدانی می باشد.

وی ادامه داد: این طرح که یکی از برنامه های کمیته استعدادیابی رده های پایه فدراسیون دو و میدانی است با همکاری کلیه مربیان پایه در حال جذب علاقه مندان به دو و میدانی از بین نونهالان و نوجوانان در سراسر کشور می باشد.

مسئول کمیته استعدادیابی رده های پایه فدراسیون دو و میدانی تصریح کرد: درحال حاضر بیش از 3 هزار نفر در این راستا جذب شده که امیدواریم تا پایان سال تحصیلی بتوانیم از جامعه هدف و از طریق فضای مجازی به اهداف بلند مدت خود دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بزرگ استعدادیابی تیم 100 تخصصی ترین طرح در شرایط فعلی کرونایی کشور است

طرح بزرگ استعدادیابی تیم 100 تخصصی ترین طرح در شرایط فعلی کرونایی کشور است