مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-01سياسي

تقدیر ویژه استاندار از یک خانواده داغدار/هشدار قتل عام کرونایی!


رییس ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد از یک خانواده داغدار در استان به صورت ویژه قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در نشست ستاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سردار انصاری را هم در استان می شناسند از نخبگان این استان بوده و در سراسر کشور نام و نشان دارد.

تقدیر از یک خانواده فرهنگ ساز وی با بیان اقدام قابل توجه این فرمانده برای فرهنگ سازی جهت پیشگیری از بیماری کرونا گفت: این خانوده سرشناس تنها با 7 نفر پدر خود را تشییع و تدفین می کنند که اقدامی قابل تقدیر است.

رییس ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیا چیزی از او و خانواده انصاری کم شد و آیا سرشکسته شدند که با 7 نفر این کار را انجام دادند؟ آیا کسی را نداشتند؟ آیا طایفه و ایل و تبار نداشتند؟ این خانواده و بسیاری از خانواده های داغدار معرفت و شعور و فرهنگ خود را نشان داده اند.

کلانتری گفت: اما معدود خانواده های دیگر نشان دادند برای جان خود و خانواده و همسایه ها و ایل و تبار خود با برپایی تجمعات احترام و ارزشی قائل نیستند.

برخی به دنبال مرگ دیگران هستند استاندار کهگیلویه و بویر احمد یادآور شد: جای گلایه مندی از کسانی است که به هر نحوی می خواهند زیر بار پروتکل ها فرار کرده و دستورالعمل ها را دور بزنند اینها به دنبال از دست رفتن جان مردم و دهن کجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر ویژه استاندار از یک خانواده داغدار/هشدار قتل عام کرونایی!

تقدیر ویژه استاندار از یک خانواده داغدار/هشدار قتل عام کرونایی!