مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-01سياسي

حمایت از 7 هزار گروه جهادی/اجرای 596 پروژه محرومیت زدایی


مدیر عامل بنیاد احسان، از حمایت از 7 هزار گروه جهادی و مردمی و اجرای 596 پروژه محرومیت زدایی در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید سلیمانی، گفت: تاکنون 596 پروژه محرومیت زدایی در سراسر کشور را با حمایت از گروه های جهادی و تشکل های اجتماعی اجرا کرده ایم.

وی ادامه داد: بنیاد احسان در چهار زمینه آبرسانی، ارتقای فرهنگی، خدمات پزشکی و ساخت یا بازسازی منازل مسکونی در مناطق محروم، مسئله پیشرفت را دنبال کرده است.

مدیرعامل بنیاد احسان با بیان اهمیت حمایت از گروه های مردمی گفت: در سامانه دنیای احسان، بیش از 16 هزار گروه و نهاد مردمی ثبت نام کرده اند که بنیاد احسان بنا به ظرفیت های آن ها با 7 هزار مورد به طور مستمر در حال همکاری است.

حمایت های بنیاد از این گروه ها در قالب توزیع اقلام و بسته های معیشتی غذایی و پروتیینی، بسته های بهداشتی و تجهیزات خدمات درمانی، جهیزیه و بسته های نوشت افزار مشق احسان و همچنین حمایت های مالی برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی و پیشرفت است.

سلیمانی با اشاره به ارزش ریالی حمایت های بنیاد احسان از این گروه ها افزود: تا کنون برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی با بررسی طرح های ارائه شده از طرف گروه های مردمی و تصویب و اجرای آن ها، 89 میلیارد ریال اختصاص داده شده و در سال جاری نیز حمایت از پروژه های محرومیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 7 هزار گروه جهادی/اجرای 596 پروژه محرومیت زدایی

حمایت از 7 هزار گروه جهادی/اجرای 596 پروژه محرومیت زدایی