موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-01بين الملل

مسرور بارزانی خواهان بقای ائتلاف آمریکایی در خاک عراق شد


نخست وزیر منطقه کردستان با بیان اینکه داعش همچنان در بسیاری از مناطق عراق یک خطر محسوب می شود، خواهان بقای ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا در خاک عراق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مسرور بارزانی نخست وزیر منطقه کردستان عراق، امروز (شنبه)، در بیانیه ای بر لزوم بقای ائتلاف بین المللی در خاک عراق تأکید کرد.

بر اساس گزارش وبگاه خبری شبکه ادامه دهد .

در ادامه این گزارش آمده است که او در بخش دیگری از اظهاراتش بر لزوم بقای ائتلاف برای مقابله با سازمان [تروریستی] داعش و پایان دادن به تهدیدات مستمر آن تأکید کرده است.

این اظهارات در حالی بیان شده است که پارلمان عراق، دی ماه سال 98، در پی اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، شهید ابومهدی المهندس نائب رییس سازمان الحشد الشعبی و چند تن از همرزمان آن ها، طرح اخراج نظامیان بیگانه از خاک این کشور را تصویب کرد.

بیانیه مسرور بارزانی پس از آن صادر شده است که برخی منابع کُردی از حمله عناصر داعش به نیروهای پیشمرگه خبر دادند و در این خصوص گفتند که داعشی ها از خلأ امنیتی موجود در مناطق حائل میان نیروهای پیشمرگه و ارتش عراق برای این حمله استفاده کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسرور بارزانی خواهان بقای ائتلاف آمریکایی در خاک عراق شد

مسرور بارزانی خواهان بقای ائتلاف آمریکایی در خاک عراق شد