مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-01سياسي

قم باید به عنوان الگوی شهر مذهبی شناخته شود


رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ضرورت جبران کاستی ها در قم گفت: قم باید به عنوان الگوی شهر مذهبی معرفی و شناخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی که امروز و در حاشیه افتتاح چهارمین رمپ پل 9 دی و همچنین کلنگ زنی مجموعه شهربازی معارفی سخن می گفت با بیان این که بهره برداری و افتتاح پروژه ها و همچنین کلنگ زنی پروژه های جدید از برنامه های سال 1400 مدیریت شهری است خاطرنشان کرد: مجموعه پل 9 دی یکی از محورهای مؤثر در کنترل و کاهش ترافیک شهری است و افتتاح و بهره برداری از رمپ D این پل نیز به عنوان تکمیل کننده این پُل مهم ارزیابی می شود.

وی اضافه کرد: افرادی که از سمت جاده اراک وارد شهر قم می شوند، می توانند از طریق همین رمپ جدید، وارد شهر شده و حتی در امتداد بلوار جمهوری به مسجد مقدس جمکران نیز متصل شوند، ضمن آن که ورود به شهر از این طریق سبب کاهش ترافیک هسته مرکزی خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر قم سپس به فعالیت های مدیریت شهری در  حوزه مسائل فرهنگی توجه داد و گفت: یکی از برنامه های جدید در این عرصه، برنامه ریزی برای ایجاد یک شهربازی معارفی در قم بوده است تا این مجموعه بتواند کارکردهای مذهبی، سرگرمی، تفریحی و فرهنگ سازی را به شکل توأمان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم باید به عنوان الگوی شهر مذهبی شناخته شود

قم باید به عنوان الگوی شهر مذهبی شناخته شود