مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-01سياسي

جبران باسیل: برخی برای تضعیف حزب الله به فروپاشی لبنان کمر بسته اند


رییس جریان آزاد ملی لبنان گفت، هدف از توافق این حزب با جنبش حزب الله حفظ وحدت ملی، دفاع از لبنان و مقابله با تروریسم است و برخی برای تضعیف حزب الله، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جبران باسیل رییس جریان آزاد ملی ، دفاع از لبنان و مقابله با تروریسم است.

برخی برای تضعیف حزب الله، برای فروپاشی لبنان برنامه ریختند در حالی که فروپاشی لبنان منجر به آشوب می شود و به نفع هیچ کسی نیست.

باسیل ادامه داد: از همین رو خواستار حفظ روابط و توافق خود با حزب الله هستیم اما نه به حساب تأسیس دولت در لبنان، بلکه باید این توافق را برای تأسیس دولت به کار گیریم.

رییس جریان آزاد ملی تصریح کرد: توافق با حزب الله تا کنون در ایجاد دولت و مقابله با فساد محدود بوده به همین دلیل با حزب الله درباره آن بازبینی خواهیم داشت.

حزب الله و جریان آزاد ملی در ششم فوریه 2016 توافقنامه معروف به مار میخاییل را امضا کردند.

باسیل در ادامه این مصاحبه گفت: به دلیل تأکید بر حاکمیت لبنان، رد تروریسم، مطالبه برای برقراری روابط لبنانی-سوری برابر و بازگشت سوریه به آغوش عربی و نیز رد سیاست های یکجانبه مورد ترور سیاسی و روحی قرار گرفتم.

وی در ادامه به موانع عدم تشکیل دولت در لبنان پرداخت و گفت، آنچه مانع تشکیل دولت می ‎شود تأکید برخی بر سیاست های گذشته و رد گام های اصلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران باسیل: برخی برای تضعیف حزب الله به فروپاشی لبنان کمر بسته اند

جبران باسیل: برخی برای تضعیف حزب الله به فروپاشی لبنان کمر بسته اند