مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-01سياسي

جزییات امداد رسانی بسیج به زلزله زدگان «سی سخت» اعلام شد/تعهد ساخت 230 واحد مسکونی


بسیج به عنوان یک نهاد مردم پایه، در همه عرصه ها مردم را نه به عنوان بخشی از راه حل که خود راه حل می داند و در این موضوع هم مشارکت مردمی، - به گزارش  سردار محمد زهرایی رییس بسیج سازندگی کشور با حضور در شهرستان زلزله زده سی سخت استان کهکیلویه و بویر احمد، گفت: یکی از ماموریت های جهادگران سازمان بسیج سازندگی حضور در حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی  است.

وی اظهار داشت: با تجربه ای که در زلزله کرمانشاه و سیل اخیر استان های شمالی، لرستان و خوزستان بدست آمده بود، سازمان بسیج سازندگی به همراه سایر ارگان ها و دستگاه های مسؤول در مسئله شهرستان سی سخت استان کهکیلویه و بویر احمد نیز از همان ساعات اولیه حضور پیدا کرد.

زهرایی اشاره کرد:مدل حضور حضور سپاه و بسیج در حوادث غیرمترقبه به صورت قرارگاهی و به نسبت سطح آسیب ومساله است که در سی­ سخت نیز قرارگاهی با 9 محور تشکیل شد.

وی تصریح کرد: جهادگران بسیج سازندگی در حوادث غیر مترقبه در سه مرحله امداد و نجات، اسکان موقت و اسکان دائم در کنار مردم آسیب دیده حضور می یابند و نسبت به ارائه خدمات اقدام می کنند.

سردار زهرایی با وجود حضور گروه های جهادی در مناطق زلزله زده، عنوان کرد: در زلزله سی سخت نیز گروه های جهادی، سپاه و بسیج از دقائق اولیه در منطقه حضور پیدا کرده اند و نسبت به ارائه انواع خدمات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات امداد رسانی بسیج به زلزله زدگان «سی سخت» اعلام شد/تعهد ساخت 230 واحد مسکونی

جزییات امداد رسانی بسیج به زلزله زدگان «سی سخت» اعلام شد/تعهد ساخت 230 واحد مسکونی