مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-01ورزشي

امسال 35 بوستان در قم افتتاح می شود


شهردار قم از برنامه ریزی برای تداوم کلنگ زنی و افتتاح پروژه های جدید و آماده بهره برداری در هر ماه و تا پایان سال جاری خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در حاشیه مراسم افتتاح رمپ D  پل 9 دی و آغاز عملیات اجرایی شهربازی معارفی و در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به این که این رمپ، چهارمین و آخرین رمپ مجموعه پل 9 دی و تکمیل کننده آن است بیان داشت: حدود هشت هکتار در اطراف این مجموعه با عنوان بوستان حنانه تقدیم مردم شده است.

وی افزود: خوشبختانه امروز پروژه شهربازی معارفی قم نیز با عنوان سرزمین شکوفایی به مرحله آغاز عملیات اجرایی رسید و کلنگ زنی آن انجام می شود.

شهردار قم ادامه داد: برنامه ریزی صورت گرفته برای سال جاری بیانگر آن است که ان شاء الله در هر ماه از این سال، شاهد کلنگ زنی و یا افتتاح برخی پروژه ها در قم خواهیم بود.

سقاییان نژاد اضافه کرد: قم در سال 1400 شاهد بهره برداری از 35 بوستان جدید خواهد بود، ضمن آن که برخی خیابان های مهم در شهر مانند فاز سوم شهید روحانی، شهید برقعی و همچنین خیابان استادفقیهی از جمله پروژه هایی خواهد بود که امسال افتتاح خواهد شد.

شهردار قم درباره افتتاح مجموعه های ورزشی نیز گفت: چند مجموعه ورزشی در مناطق دو، چهار و پنج شهری در دست تکمیل است که امیدواریم این مجموعه ها تا سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 35 بوستان در قم افتتاح می شود

امسال 35 بوستان در قم افتتاح می شود