مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-01سياسي

سردار زهرایی: مردم محور اصلی حل مشکلات و بحران ها هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار زهرایی رییس بسیج سازندگی کشور با حضور در شهرستان زلزله زده سی سخت استان کهکیلویه و بویر احمد گفت: - سردار زهرایی تصریح کرد: بسیج به عنوان یک نهاد مردم پایه، در همه عرصه ها مردم را نه به عنوان بخشی از راه حل که خود راه حل می داند و در این موضوع هم مشارکت مردمی، هم در بخش احداث و حمایت، جزء سیاست های بسیج سازندگی می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار زهرایی رییس بسیج سازندگی کشور با حضور در شهرستان زلزله زده سی سخت استان کهکیلویه و بویر احمد گفت: یکی از ماموریت های جهادگران سازمان بسیج سازندگی حضور در حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی می باشد.

وی اظهار داشت: با تجربه ای که در زلزله کرمانشاه و سیل اخیر استان های شمالی، لرستان و خوزستان بدست آمده بود، سازمان بسیج سازندگی به همراه سایر ارگان ها و دستگاه های مسئول در مسئله شهرستان سی سخت استان کهکیلویه و بویر احمد نیز از همان ساعات اولیه حضور پیدا کرد.

زهرایی اشاره کرد: مدل حضور حضور سپاه و بسیج در حوادث غیرمترقبه به صورت قرارگاهی و به نسبت سطح آسیب ومساله می­باشد که در سی­سخت نیز قرارگاهی با 9 محور تشکیل شد.

وی تصریح کرد: جهادگران بسیج سازندگی در حوادث غیر مترقبه در سه مرحله امداد و نجات، اسکان موقت و اسکان دائم در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار زهرایی: مردم محور اصلی حل مشکلات و بحران ها هستند

سردار زهرایی: مردم محور اصلی حل مشکلات و بحران ها هستند