مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-01سياسي

تشکیل قرارگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی در همان دقایق اولیه زلزله سی سخت


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان این که در همان دقایق اولیه زلزله سی سخت قرارگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی تشکیل شد از ساخت 200 باب منزل در مناطق زلزله زده سی سخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، نشست خبری اصحاب رسانه رییس سازمان بسیج سازندگی کشور سردار زهرایی با حضور ستوده نیا فرمانده سپاه ناحیه دنا در سی سخت برگزار گردید.

سردار زهرایی گفت: داستان زلزله سی سخت برای سپاه برنامه جدیدی نیست، چرا که سپاه از اوایل انقلاب در حوادث مختلف در کنار مردم بوده است،از زلزله بم،رودبار،سیل پل دختر گرفته تا زلزله سی سخت که در همه این بحران ها سربلند بوده است.

زهرایی گفت:در بحث زلزله و سیل سپاه به یک مدلی رسیده است که می تواند موثر واقع شود و مردم را در شرایط بحرانی یاری کند، وقتی صحبت از قرارگاه می شود یعنی حل مسأله در محل وقوع حادثه، یعنی مشارکت مستقیم با مردم، یعنی ریاست تعطیل، یعنی قوانین اداری و خود سری تعطیل، یعنی عدالت،قرارگاه یعنی انجام کار وبه سرانجام رساندن کار.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: بعضی جاها عمق فاجعه آن چنان زیاد است که تمامی استان ها الزام به کمک هستند و باید بیایند و در محل حادثه مستقر شوند ولی در بعضی نقاط عمق فاجعه کمتر است و نیاز به حضور کل استانها نیست که نمونه بارز آن زلزله  شهر سی سخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی در همان دقایق اولیه زلزله سی سخت

تشکیل قرارگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی در همان دقایق اولیه زلزله سی سخت