مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-01سياسي

رد صلاحیت ها ارتباطی به نگرش سیاسی و جناحی ندارد


سخنگوی هییت عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا استان البرز گفت: در شهرستان کرج به تنهایی،  11 درصد از داوطلبان توسط هیات اجرایی و فقط 7 درصد از داوطلبان توسط هیات نظارت بر انتخابات شوراها رد صلاحیت شدند.

- ایسنا/البرز سخنگوی هییت عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا استان البرز گفت: در شهرستان کرج به تنهایی،  11 درصد از داوطلبان توسط هیات اجرایی و فقط 7 درصد از داوطلبان توسط هیات نظارت بر انتخابات شوراها رد صلاحیت شدند.

علیرضا عباسی در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام نتایج صلاحیت داوطلبان این انتخابات گفت: حدود 88 درصد از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر توسط هیات اجرایی شهرستان کرج و شهرهای اقماری تایید صلاحیت شده اند و 84 درصد از داوطلبانی که پرونده آنان به هیات نظارت شهرستان ارسال شده است توسط هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تایید شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه با توجه به قانون از مراجع پنجگانه استعلام گرفته شد و براساس پاسخ استعلام ها و شرایط قانونی افراد، هیئت نظارت افراد را رد یا تایید صلاحیت کرد، افزود: هیچ گونه جناح بندی یا سفارش و فشاری در این رابطه اثربخش نبوده و صرفاً استعلام از مراجع قانونی دلیل رد یا تایید صلاحیت افراد بوده است و رد صلاحیت ها به هیچ وجه ارتباطی با نگرش و جناح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد صلاحیت ها ارتباطی به نگرش سیاسی و جناحی ندارد

رد صلاحیت ها ارتباطی به نگرش سیاسی و جناحی ندارد