مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-01سياسي

موانع برای فعالیت های بخش خصوصی در استان بوشهر حذف شود


رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به لزوم حذف موانع برای فعالان بخش خصوصی گفت: استقرار صنایع و صادرات در پسکرانه بنادر منوط به ایجاد زیرساخت مناسب است.

- عبدالکریم جمیری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: توسعه پسکرانه بنادر و ایجاد زیرساخت های مناسب حمل ونقل را مهم ترین پیش شرط های استقرار صنایع، رونق تولید و صادرات از مسیر بنادر دانست.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به شعار سال 1400 مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باید در راستای افزایش هرچه بیشتر تولید و فعالیت های ارزش افزوده در پسکرانه بنادر ایران برنامه ریزی شود.

جمیری افزود: حوزه بندری و دریایی به عنوان یک بخش بسیار مهم در اقتصاد ایران می تواند شرایط صادرات را هرچه بهتر فراهم کند و در این بین پسکرانه بنادر نیز از ظرفیت بسیار خوبی برای تولید و رونق آن برخوردار است.

وی اضافه کرد: اگر هدف رونق تولید در پسکرانه بنادر است، در ابتدای امر باید موانع موجود در حوزه بندری و دریایی برای فعالان اقتصادی و تجار برداشته شود و پس ازآن به حمایت هرچه بیشتر توجه داشته باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: توسعه حقیقی بنادر کشور و به ویژه بنادری که استفاده از ظرفیت آن ها مغفول واقع شده است بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع برای فعالیت های بخش خصوصی در استان بوشهر حذف شود

موانع برای فعالیت های بخش خصوصی در استان بوشهر حذف شود