مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-01بين الملل

الجزایر رهبر پولیساریو را راه نداد


منابع آگاه اعلام کردند که الجزایر با درخواست اسپانیا برای بازگشت رهبر جبهه پولیساریو به این کشور بعد از معالجه در مادرید مخالفت کرد.

- منابع آگاه اعلام کردند که الجزایر با درخواست اسپانیا برای بازگشت رهبر جبهه پولیساریو به این کشور بعد از معالجه در مادرید مخالفت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت الجزایر تایمز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که مقامات الجزایر درخواست اسپانیا برای بازگشت ابراهیم غالی، رهبر جبهه پولیساریو بعد از معالجه در مادرید و بهبود وضعیت جسمانی اش به الجزایر را رد کردند.

این سایت اعلام کرد، رفتن غالی برای معالجه به اسپانیا با هویت جعلی طرح موفقیت آمیز ژنرال ها برای رهایی از اوست.

اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که دولت اسپانیا از طریق سفیر خود در الجزایر خواهان فرستادن هواپیمایی برای بازگشت غالی به بیمارستان عین النعجه شده است اما واقعیت این است که کارشناسان حقوق بین المللی به دولت پدرو سانچز نصیحت کرده اند که از دست ابراهیم غالی که با نام جعلی بن بطوش وارد مادرید شده بود، رها شوند چراکه وضعیت قانونی وی در صورت وفات مشکل واقعی برای دولت اسپانیا خواهد بود.

این منابع اعلام کردند که نظام الجزایر آماده خلاص شدن از ابراهیم غالی و تغییر وی به رهبر جدیدی است که نزدیک به سعید شنقریحه، رییس ستاد ارتش الجزایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الجزایر رهبر پولیساریو را راه نداد

الجزایر رهبر پولیساریو را راه نداد