مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-01اقتصادي

مخالف ادامه تعطیلی اصناف هستم


رییس اتاق اصناف اصفهان با تاکید بر اینکه مخالف ادامه تعطیلی اصناف برای مهار کرونا هستم، گفت: باید دید آیا با تعطیلی سه هفته ای اصناف، شدت شیوع کرونا در اصفهان کاهش یافته است، - ایسنا/اصفهان رییس اتاق اصناف اصفهان با تاکید بر اینکه مخالف ادامه تعطیلی اصناف برای مهار کرونا هستم، گفت: باید دید آیا با تعطیلی سه هفته ای اصناف، شدت شیوع کرونا در اصفهان کاهش یافته است، در حالیکه آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از این ویروس حکایت از چیز دیگری است.

رسول جهانگیری در گفت وگو با ایسنا در خصوص تمدید تعطیلی اصناف به مدت یک هفته دیگر با توجه به وضعیت قرمز کرونا، اظهار کرد: به شخصه مخالف تعطیلی اصناف به دلیل شیوع و گسترش کرونا هستم.

وی با اشاره به سوء تدبیر و تصمیمات اشتباه برای مقابله با کرونا از ابتدای امسال تاکنون، با بیان مثالی گفت: اگر سدی از 10 نقطه نشتی آب دارد و ما به جای تصمیم برای بستن آن 10 نقطه، در جلسه ای به نتیجه برسیم که تنها یک نقطه را باید ببندیم، در این شرایط آب همچنان از 9 نقطه دیگر نشتی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اصناف تنها عامل 10 درصد انتقال و شیوع کرونا هستند، ادامه داد: ستاد ملی مقابله با کرونا در تصمیم گیری برای مهار کرونا، تنها یکی از 10 نقطه نقل و انتقال ویروس، یک نقطه و همان اصناف را تعطیل کرده است و معتقدم حتی اگر 100


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف ادامه تعطیلی اصناف هستم

مخالف ادامه تعطیلی اصناف هستم