مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-01فرهنگي

آیین نکوداشت اشکان منصوری برگزار شد/ «تو مرد پایان های تلخ نبودی»


آیین نکوداشت یاد و خاطره زنده یاد «اشکان منصوری» با حضور جمعی از همکاران این خبرنگار و بازیگر سینما در فضای باز بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

-   به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، آیین نکوداشت یاد و خاطره زنده یاد اشکان منصوری با حضور جمعی از همکاران این خبرنگار و بازیگر سینما در فضای باز بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

در بخش ابتدای این مراسم مرتضی یراق بافان به تلاوت آیاتی از قرآن مجید و ذکر مصیبت پرداخت و در ادامه درباره سجایای اخلاقی و ایمانی اشکان منصوری صحبت کرد و در ادامه مژده لواسانی مجری برنامه به خانواده اشکان منصوری، دوستان و همکاران حاضر در این مراسم و دنبال کنندگان برنامه از فضای مجازی و همه سوگواران تسلیت گفت.

اشکان منصوری برای آرمان هایش تلاش می کرد علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در این مراسم گفت: این فضا محل رفت و آمد شما خبرنگاران عزیز و سایر هنرمندان است و هیچ گاه در باور من نمی گنجید که ما برای تسلیت گویی و یادبود این جوان خوش سیرت و خوش صورت اینجا گرد هم جمع شده باشیم.

به خانواده عزیز و گرامی منصوری، دوستان جهرمی اشکان، عزیزانمان در سینمای ایران، در باشگاه خبرنگاران، همکاران صنفی او در سایر رسانه های خبری و سینمایی، عرض تسلیت و برای روح بلند او آرزوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نکوداشت اشکان منصوری برگزار شد/ «تو مرد پایان های تلخ نبودی»

آیین نکوداشت اشکان منصوری برگزار شد/ «تو مرد پایان های تلخ نبودی»