مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-01سياسي

حل مشکلات 14 واحد تولیدی در اشتهارد


با ورود دستگاه قضایی از تعطیلی 14 واحد تولیدی در شهرستان اشتهارد جلوگیری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها به عنوان شعار سال و راهبرد نظام قرار گرفته و جزو تکالیف مسئولان قرار دارد.

وی افزود: دادگستری شهرستان نیز در راستای عمل به منویات معظم له و اجرای محور اول برنامه های مرتبط با حوزه اقتصاد از برنامه های تحول قضایی دادگستری کل استان البرز وارد عمل شده و به منظور پشتیبانی از تولید و رفع مشکلات و موانع تولید، از خلع ید و قلع قمع 14 واحد تولیدی جدید با صدور تصمیم قضایی شایسته در شهرستان اشتهارد جلوگیری بعمل آمد.

وی در ادامه داد: از این 14 واحد تولیدی، 2 واحد به بهره برداری رسیده بود که تعداد شاغلان آن حدود 100 نفر بود و 12 واحد تولیدی دیگر نیز در حال راه اندازی و بهره برداری بودند که می توانند زمینه اشتغال بیش از 400 نفر را به صورت مستقیم فراهم کنند.

علی بستامی متذکر شد: چنانچه خلع ید و قلع و قمع در خصوص این واحدهای تولیدی انجام می شد خسارت بعضاً جبران ناپذیری به این 14 واحد تولیدی وارد شده و موجب از بین رفتن ظرفیت اشتغال مستقیم بیش از 500 کارگر در این شهرستان می شد.

وی در پایان بر حمایت های همه جانبه دادگستری شهرستان اشتهارد از صاحبان صنایع و توسعه اقتصادی شهرستان به عنوان قطب صنعتی استان و کشور تاکید کرد و گفت: ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات 14 واحد تولیدی در اشتهارد

حل مشکلات 14 واحد تولیدی در اشتهارد