مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-01بين الملل

وعده لغو تحریم های هسته ای و ادامه همان تحریم ها به بهانه های دیگر!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دور جدید رایزنی های جمهوری اسلامی ایران و 1+4 (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) که از روز سه شنبه هفتم اردیبهشت ماه پس از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام دوباره از سر گرفته شد، - وعده لغو تحریم های هسته ای و ادامه همان تحریم ها به بهانه های دیگر! نماینده دائم روسیه در نهاد های بین المللی در وین پس از دیدار با هیئت آمریکایی درباره رفع تحریم ها و احیای برجام گفت: دولت آمریکا با رفع تحریم های اعمال شده علیه ایران به بهانه های ادعایی تروریسم ، برنامه موشکی و مسائل حقوق بشر موافق نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دور جدید رایزنی های جمهوری اسلامی ایران و 1+4 (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) که از روز سه شنبه هفتم اردیبهشت ماه پس از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام دوباره از سر گرفته شد، کماکان در وین پایتخت اتریش در جریان است.

گفتگو های ایران و گروه 1+4 روز پنجشنبه نیز به شکلی فشرده در وین دنبال شد و از ساعات ابتدایی صبح تا اواخر شب گذشته نشست هایی در سطوح و فرمت های مختلف برگزار شد.

در همین خصوص محمدجواد ظریف رییس دستگاه دیپلماسی دیشب همچنین در توییتی از کویت نوشت: همزمان با آن که عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه با شایستگی، رهبری گفتگو ها برای احیای برجام را برعهده دارد، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده لغو تحریم های هسته ای و ادامه همان تحریم ها به بهانه های دیگر!

وعده لغو تحریم های هسته ای و ادامه همان تحریم ها به بهانه های دیگر!