مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-01فرهنگي

افتتاح «جاده کاغذی» در رادیو نمایش و شبکه تلویزیونی نسیم


کتاب گویای «جاده کاغذی» از امروز شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در 5 قسمت از شبکه رادیویی نمایش و شبکه تلویزیونی نسیم پخش می شود.

- کتاب گویای جاده کاغذی از امروز شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در 5 قسمت از شبکه رادیویی نمایش و شبکه تلویزیونی نسیم پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، جاده کاغذی حکایت جوانمردی و رشادت دلاورمرد جنوبی گمنامی به نام میرمهنای دوغابی در کتاب بر جاده های آبی سرخ اثر نادر ابراهیمی است.

هم او که خواب و آرامش را قریب به یک دهه از استعمارگران هلندی، انگلیسی، پرتغالی و عثمانی ربود تا برای همیشه خلیج فارس از دستبرد اشغالگران در امان بماند.

مجموعه کتاب گویای جاده کاغذی تهیه شده در گروه برنامه های مستند و ترکیبی نمایشی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو با تنظیم و اجرای ایوب آقاخانی، تهیه کنندگی رادیویی علی بهرامی، صدابرداری محدثه مهدی فرانی، تصویربرداری محمد وکیلی اقدم و امیر شعیبی، مدیر تولیدی سیدنیما شمس الدین و کارگردانی و تدوین امیر شعیبی به مدت پنج روز از شنبه یازدهم اردیبهشت ماه ساعت 8:30 روی آنتن رادیو نمایش می رود و ساعت 23:45 از شبکه تلویزیونی نسیم نیز پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح «جاده کاغذی» در رادیو نمایش و شبکه تلویزیونی نسیم

افتتاح «جاده کاغذی» در رادیو نمایش و شبکه تلویزیونی نسیم