مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-01اجتماعي

بزرگترین مجتمع آموزشی اردبیل به نام شهید سلیمانی نامگذاری شد


بزرگترین مجتمع آموزشی استان اردبیل که پیش از این به نام حیات طیبه در حال احداث و تکمیل بود، به نام شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: بزرگترین مجتمع آموزشی استان اردبیل که پیش از این به نام حیات طیبه در حال احداث و تکمیل بود، به نام شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

مسعود امامی یگانه در جریان بازدید از روند احداث پروژه آموزشی شهید قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار کرد: این مجموعه آموزشی که شامل 24 کلاس درس است، از مقطع ابتدایی تا متوسطه دوم دانش آموز پذیرش می کند تا نسل آینده در این مجموعه به شکل مامل و مجهز تریبت یافته و آموزش ببینند.

وی به بخش های مختلف این مجتمع آموزشی اعم از سالن غذاخوری، سالن ورزشی، کتابخانه، آزمایشگاه با تجهیزات مناسب با تحصیل دانش آموزان و .

اشاره و خاطرنشان کرد: قرار است همزمان با سوم خرداد ماه این مجتمع آموزشی در شهرک کارشناسان اردبیل به بهره برداری برسد.

فرماندار اردبیل گفت: به دلیل افزایش جمعیت ساکن در اردبیل و به تبع آن نیاز دانش آموزان به فضاهای آموزشی با احداث واحدهای جدید با کمک خیرین و تلاش مسئولان استانی و ملی سعی بر این است تا ساخت مدرسه به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه در شهرک ها و مناطق اطراف شهر اردبیل مدارس جدید احداث و راه انداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مجتمع آموزشی اردبیل به نام شهید سلیمانی نامگذاری شد

بزرگترین مجتمع آموزشی اردبیل به نام شهید سلیمانی نامگذاری شد