مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-01سياسي

سراب وین


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین فریدافشار؛ بعد از حدود هشت سال معطل ساختن جامعه اقتصادی کشور، امکانات و ظرفیت های خاک خورده داخلی به پای مذاکرات نافرجام برجامی، - به نظر می رسد که جریان غربگرای داخلی در سودای آن است که ولو با تعلیق نمایشی و گزینشی و کوتاه مدت تحریم ها، اقدام به دستاورد سازی از بیراهه سازش، تسلیم، مذاکره کند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، حسین فریدافشار؛ بعد از حدود هشت سال معطل ساختن جامعه اقتصادی کشور، امکانات و ظرفیت های خاک خورده داخلی به پای مذاکرات نافرجام برجامی، و بعد از آنکه رهبر معظم انقلاب بارها و با تعابیر گوناگون فرمودند: کلید حل مشکلات اقتصادی در نیویورک و لوزان و ژنو نیست، برجام خسارت محض بود، من به مذاکرات خوش بین نیستم، رمز عبور از مشکلات با اولویت، در نگاه به داخل و تکیه به جوانان و برداشتن موانع تولید و .

است ، متاسفانه این روزها شاهد این هستیم که جریان غربگرای داخلی همچنان چشم امید به چشم آبی های غربی دوخته و در سراب مذاکرات وین به دنبال حل مشکلات اقتصادی و یا سوءاستفاده ی انتخاباتی است، و در حال انجام مذاکره برای مذاکره است.

به نظر میرسد که این جریان در سودای آن است که ولو با تعلیق نمایشی و گزینشی و کوتاه مدت تحریمها، اقدام به دستاورد سازی از بیراهه سازش، تسلیم، مذاکره کرده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراب وین

سراب وین