مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-01سياسي

تجلیل از 384 معلم سرآمد استانی و منطقه ای


مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه ویژه برنامه های هفته معلم به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می شود، گفت: در هفته معلم از 384 معلم سرآمد منطقه ای و استانی تجلیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی و تبریک فرارسیدن هفته معلم، برنامه های ستاد بزرگداشت مقام معلم استان در سال جاری را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری برنامه شناسایی جلوه های ویژه معلمی در دو بخش معلمان و مدیران و راهبران آموزشی و عوامل کیفیت بخشی انجام شد، اظهار داشت: این برنامه در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشوری انجام شد که بعد از تکمیل فرم های خود ارزیابی توسط معلمان، ارائه مستندات و داوری آنها در مراحل مختلف از طریق سامانه ltms در نهایت 384 نفر به عنوان سرآمد منطقه ای و استانی انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی افزود: از این تعداد 260 نفر سرآمد منطقه ای و 124 نفر نیز سرآمد استانی هستند که در دو بخش جلوه های معلمی و مدیران و راهبران آموزشی و عوامل کیفیت بخشی مدارس و همچنین بازنشستگان تجلیل خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در ادامه به تشریح برنامه های هفته بزرگداشت معلم پرداخت و فضای سازی و انجام تبلیغات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 384 معلم سرآمد استانی و منطقه ای

تجلیل از 384 معلم سرآمد استانی و منطقه ای