مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-01سياسي

به احتمال زیاد اصلاح طلبان با یک کاندیدا وارد عرصه انتخابات می شوند


دبیر حزب کارگزاران سازندگی در استان کرمانشاه گفت: به احتمال زیاد اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس به وحدت می رسند و با یک کاندیدا وارد انتخابات خواهند شد.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر حزب کارگزاران سازندگی در استان کرمانشاه گفت: به احتمال زیاد اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس به وحدت می رسند و با یک کاندیدا وارد انتخابات خواهند شد.

مهدی نوروزی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه فضای انتخابات در کمتر از دو ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری هنوز گرم نشده است، اظهار کرد: با توجه به محدویت زمانی باقی مانده تا زمان انتخابات، بعید می دانم این روند تغییر چندانی کند، مگر اینکه پدیده خیری ورود کند.

وی با بیان اینکه نظام انتخاباتی ایران در غیاب دو یا سه حزب قدرتمند رنج می برد، عنوان کرد: مردمی که در این دوره انگیزه چندانی برای حضور در انتخابات ندارند، دلسوز ایران و نظام هستند، اما از حضور مکرر در انتخابات که برای تغییر سرنوشت خود پای صندوق های رای رفته و تغییری در سرنوشت شان حاصل نشده، خسته شده اند، چون حزب وجود ندارد که برنامه هایش را اعلام کند و مردم به برنامه حزب رای بدهند و بعدا حزب پاسخگوی عملکرد خود باشد.

نوروزی افزود: در نظام انتخاباتی ما و در غیاب وجود احزاب قدرتمند، در هر دوره ای فردی میاید رای مردم را می گیرد و در پایان دوره هم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به احتمال زیاد اصلاح طلبان با یک کاندیدا وارد عرصه انتخابات می شوند

به احتمال زیاد اصلاح طلبان با یک کاندیدا وارد عرصه انتخابات می شوند