مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-01سياسي

اعمال محدودیت های کرونایی در هفته جاری نیز ادامه دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: در هفته جاری نیز اعمال محدودیت های کرونایی و ترددی دراستان گیلان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود قاسم نژاد صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمارها هشت شهرستان استان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه سایر شهرستان های گیلان نیز نارنجی هستند، گفت: با توجه به این شرایط اعمال محدودیت های کرونایی در استان گیلان برای هفته جاری نیز ادامه دارد.

قاسم نژاد همچنین افزود: ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به گیلان، ممنوعیت تردد خودروها با پلاک غیربومی در شهرستان های قرمز و نارنجی نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت فعالیت اصناف، تأکید کرد: با توجه رنگ بندی های اعلام شده تعطیلی اصناف گروه های 2، 3و4 در شهرستان های قرمز و گروه های 3و4 در شهرستان های نارنجی تا پایان هفته پا برجا خواهد بود.

قاسم نژاد در ادامه با تأکید بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی مردم و صاحبان اصناف، اضافه کرد: شهروندان و اصناف تا عادی شدن اوضاع محدودیت های کرونایی را با جدیت رعایت کنند.

وی به در پیش بودن شب های قدر اشاره و تأکید کرد: محدودیت های تردد شبانه در شب های قدر لغو است و مردم می توانند در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های کرونایی در هفته جاری نیز ادامه دارد

اعمال محدودیت های کرونایی در هفته جاری نیز ادامه دارد