مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-01سياسي

استفاده از ظرفیت های علمی پژوهشگاه رویان در مزارع موقوفه کشور


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در نظر داریم از ظرفیت های مجموعه پژوهشگاه زیست و فناوری رویان برای توسعه فعالیت در مزارع موقوفه کشور استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی صبح شنبه در جلسه ویدئو کنفرانسی با رییس پژوهشگاه زیست و فناوری رویان اصفهان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های علمی برای توسعه سرمایه گذاری در موقوفات مورد توجه قرار دارد، اظهار داشت: در این زمینه پژوهشگاه رویان ظرفیت بسیار بالایی دارد و افتخاری است برای ما که با این مجموعه همکاری داریم.

تولید دام اصلاح شده در مزرعه امامزاده آقاعلی عباس وی با بیان اینکه این مجموعه فعالیت های خوبی را در زمینه تولید دام اصلاح شده در مزرعه امام زاده آقا علی عباس (ع) بادرود صورت گرفته است، اضافه کرد: این در حالی است که در استان اصفهان از یکسری از نعمت ها در زمینه کاشت و برداشت ها محروم شده و این امر تولید دام را با مشکل مواجه می کند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه امکان استفاده از ظرفیت مجموعه زیست و فناوری رویان در دیگر استان ها نیز وجود دارد، ابراز داشت: استفاده از ظرفیت علمی این مرکز می تواند کمک قابل توجهی به افزایش بهره وری در مزارع اوقافی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های علمی پژوهشگاه رویان در مزارع موقوفه کشور

استفاده از ظرفیت های علمی پژوهشگاه رویان در مزارع موقوفه کشور