مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-01ورزشي

باید نفت آبادان را می بردیم / خستگی در بازیکنانم بیداد می کرد


سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان این که از نتیجه دربی مقابل پالایش نفت آبادان راضی نیستم و باید برنده از زمین خارج می شدیم، گفت: موقعیت های زیادی خلق کردیم اما واقعا خستگی در ساق پای بازیکنانم بیداد می کرد.

- ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان این که از نتیجه دربی مقابل پالایش نفت آبادان راضی نیستم و باید برنده از زمین خارج می شدیم، گفت: موقعیت های زیادی خلق کردیم اما واقعا خستگی در ساق پای بازیکنانم بیداد می کرد.

مینا بارانی در گفت وگو با ایسنا، درباره کامبک تیمش در دیدار شب گذشته مقابل تیم فوتسال نفت آبادان در مرحله رفت دورنهایی لیگ برتر کشور، اظهارکرد: پیش بینی این بازی سخت را داشتیم زیرا چهار تیم صعودکننده به مرحله پلی آف تیم های قدر و بهترین های ایران هستند.

وی بیان کرد: گل زودهنگامی که دریافت کردیم، باعث شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد و بازیکنان مان از نظر روحی به هم بریزند و تا آمدیم خودمان را جمع کنیم، متاسفانه گل دوم را هم دریافت کردیم.

البته به جز همین دو موقعیت، نفت نتوانست موقعیت های آن چنانی روی دروازه ما ایجاد کند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: در نیمه دوم نیز سراپا حمله شدیم و مصمم بودیم که این نیمه را به سود خودمان به پایان برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید نفت آبادان را می بردیم / خستگی در بازیکنانم بیداد می کرد

باید نفت آبادان را می بردیم / خستگی در بازیکنانم بیداد می کرد