مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-01سياسي

آمادگی افزایش مدارس «صدرا» را داریم/ مسوولان آموزش و پرورش همراهی کنند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از آمادگی افزایش تعداد مدارس صدرا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر تنها یک مدرسه صدرا در همدان وجود دارد.

- حجت الاسلام محمدهادی نظیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حضور حجت الاسلام تقدیری؛ مدیرعامل سازمان مدارس علوم و معارف صدرای کشور در همدان اظهار کرد: هدف از این حضور بازدید از مدرسه صدرای استان در ملایر و بررسی مسائل و مشکلات آن بود اما موضوعات دیگری هم خدمت ایشان مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه رییس سازمان تبلیغات کشور ماموریتی را به وظایف مدارس صدرا ملحق کردند گفت: مدارس صدرا باید علاوه بر هدایت وظایف قبلی مجموعه خود، بخش تخصصی حوزه کودک و نوجوان را هم در گام دوم تبلیغ به دست گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: حجت الاسلام تقدیری، ضمن دیدار با ائمه جمعه و طرح مباحثی در خصوص مدارس صدرا، با برخی از افراد شاخص در حوزه تربیت کودک و نوجوان دیدار کرد و الگوهای مردمی مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت.

وی از وجود 192 مدرسه صدرا در کشور خبر داد و گفت: این مدارس جزو مدارس دولتی - مشارکتی به شمار می آیند که با مشارکت اداره آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی شکل گرفته و تقریبا در حوزه معارف اسلامی جزو مدارس موفق در کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی افزایش مدارس «صدرا» را داریم/ مسوولان آموزش و پرورش همراهی کنند

آمادگی افزایش مدارس «صدرا» را داریم/ مسوولان آموزش و پرورش همراهی کنند