مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-01سياسي

استاندار سمنان بر نقش کلیدی کارگران در پویایی تولید و شکوفایی اقتصاد تأکید کرد


استاندار سمنان با تأکید بر نقش کلیدی کارگران گفت: کارگران در پویایی تولید و شکوفایی اقتصاد ملی در شرایط حساس کنونی نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارند.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان با تأکید بر نقش کلیدی کارگران گفت: کارگران در پویایی تولید و شکوفایی اقتصاد ملی در شرایط حساس کنونی نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارند.

علیرضا آشناگر همزمان با فرارسیدن روز جهانی کارگر با ارسال پیام تبریک به جامعه کارگری استان، گفت: به یقین جامعه فهیم کارگری ، امروز در شرایط حساس کنونی که پویایی تولید و شکوفاسازی اقتصاد ملی به دلیل تحریم های ظالمانه و توطئه های دشمنان و در مواجهه با هجمه ویروس منحوس کرونا، اولویت اساسی کشور محسوب می شود، می کوشد تا با همان اراده سترگ و پر امیدتر از همیشه، راه پرافتخار گذشته را ادامه دهد.

وی در ادامه افزود: کارگران در تلاش است تا به شکل شایسته ای نقش کلیدی خود را در راه تحقق آرمان های امام راحل (ره) و نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظّم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و ارتقای جایگاه ارزشمند کار و کارگری و در نهایت شکوفای انقلاب اسلامی ایران ایفاء نماید.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تجربه ی تاریخی ملت قهرمان ایران ثابت نموده است که جامعه ی عظیم کارگری کشور در جریان انقلاب مردمی ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان بر نقش کلیدی کارگران در پویایی تولید و شکوفایی اقتصاد تأکید کرد

استاندار سمنان بر نقش کلیدی کارگران در پویایی تولید و شکوفایی اقتصاد تأکید کرد