مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-01اقتصادي

طرح بهسازی ورودی بیرجند تا تابستان امسال به بهره برداری می رسد


برنامه ریزی شده است که طرح بهسازی ورودی شهر بیرجند از سمت میدان سردار شهید سلیمانی (میدان فرودگاه) تا تابستان امسال به بهره برداری برسد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: برنامه ریزی شده است که طرح بهسازی ورودی شهر بیرجند از سمت میدان سردار شهید سلیمانی (میدان فرودگاه) تا تابستان امسال به بهره برداری برسد.

حمید ملانوری، روز گذشته 10 اردیبهشت در بازدید از محل اجرای طرح بهسازی ورودی شهر بیرجند اظهار کرد: این طرح با همکاری دستگاه های مختلف در حجم 13 هکتار جدول گذاری، تامین روشنایی، حفر چاه و ایجاد فضای سبز در طول بلوار شهید سلیمانی (حد فاصل میدان فرودگاه تا پلیس راه) و نصب سردیس شهید سلیمانی در حال اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: علاوه بر اعتباراتی که شهرداری بیرجند برای اجرای این طرح تامین کرده است، مدیریت استان نیز حمایت خواهد کرد تا طرح بهسازی ورودی شهر در تابستان امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: قرار شد دستگاه های متولی و همکار در این پروژه طی یک هفته آینده پیشنهادات خود را ارائه کنند تا نسبت به تامین اعتبارات مدنظر اقدام شود.

وی، ورودی ها را تابلو و نمای اصلی شهرها خواند و اظهار کرد: زیبایی ظاهر و زیرساخت های موجود در ورودی برای کسانی که در حال ورود و خروج از شهر هستند، بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بهسازی ورودی بیرجند تا تابستان امسال به بهره برداری می رسد

طرح بهسازی ورودی بیرجند تا تابستان امسال به بهره برداری می رسد