مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-01سياسي

برخورد با هنجارشکنان ماه رمضان؛ راهکاری برای جلوگیری از تکرار جرم


برخورد با هنجارشکنان ماه مبارک رمضان از تکرار جرم جلوگیری می کند.

- برخورد با هنجارشکنان ماه رمضان؛ راهکاری برای جلوگیری از تکرار جرم ایسنا/زنجان کارشناس دینی گفت: برخورد با هنجارشکنان ماه مبارک رمضان از تکرار جرم جلوگیری می کند.

حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه خداوند متعال بهترین نعمات را به بندگان خود ارزانی داشت و یکی از بهترین آن نعمت ها، ماه رمضان و روزه داری است، تصریح کرد: به تعبیر پیامبر اسلام، خوشبخت کسی است که در این ماه خود را مشمول رحمت الهی قرار دهد و بدبخت کسی است که از بخشش و رحمت الهی در این ماه محروم بماند.

وی یادآور شد: اگر چه روزه خواری گناهی است بزرگ که حسرت دنیا و آخرت را به دنبال دارد، در عین حال روزه خواری علنی از آن جهت که موجب هتک حرمت اوامر الهی و ماه مبارک رمضان و مهمانی بندگان مؤمن الهی است، رفتاری مذموم و ناپسند است.

این کارشناس دینی ادامه داد: اکثر افراد به دستورات دین پای بند بوده و حداقل این است که ظواهر شرعی را مراعات می کنند، این در حالی است که برخی به دلیل جهالت یا ضعف ایمان و در موارد بسیار نادر به دلیل عناد و دشمنی با دستورات نورانی اسلام، با زیر پا گذاشتن مراتب حیا و ایمان، اقدام به روزه خواری علنی کرده و بر جریحه دار کردن وجدان عمومی، اقدام به روزه خوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با هنجارشکنان ماه رمضان؛ راهکاری برای جلوگیری از تکرار جرم

برخورد با هنجارشکنان ماه رمضان؛ راهکاری برای جلوگیری از تکرار جرم