مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-01ورزشي

40 دقیقه دوندگی بدون گل!


در هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور دیدار بین تیم های خانه صنعت کرمانشاه و فولاد هرمزگان پس از 40 دقیقه دوندگی بازیکنان دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

- ایسنا/کرمانشاه در هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور دیدار بین تیم های خانه صنعت کرمانشاه و فولاد هرمزگان پس از 40 دقیقه دوندگی بازیکنان دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حسین همتیان سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه در پایان این دیدار در گفت و گو با ایسنا، این تساوی را برای تیمش ارزشمند خواند و اظهارکرد: باتوجه به اینکه هر دو تیم کاملا از هم شناخت پیدا کرده و نقاط ضعف و قوت همدیگر را می شناختند، برای همین کار سخت شد و گلی وارد دروازه ها نشد.

وی به مشکل مصدومیت چند نفر از بازیکنانش برای این دیدار هم اشاره کرد و گفت: همچنین صبح روز مسابقه به ما اعلام کردند که کاپیتان تیم سه کارته است و حق بازی کردن ندارد، برای همین مجبور شدیم از هفت بازیکن جوان به جنگ حریفی تا دندان مسلح برویم.

سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه اضافه کرد: باتوجه به اینکه بازی در بندرعباس برگزار می شد، برای همین 24 ساعت را در مسیر بودیم و خستگی بازیکنان از یکسو و میزبانی بد تیم حریف هم از سوی دیگر کار را برایمان سخت می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 دقیقه دوندگی بدون گل!

40 دقیقه دوندگی بدون گل!