مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-04-30پزشكي

ارائه خدمات درمانی به 600 بیمار سرپایی کرونایی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در شبانه روز گذشته به بیش از 600 بیمار سرپایی کرونایی خدمات درمانی ارائه شده است.

- آبتین حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از نیمی از شهرهای استان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، اظهار کرد: با توجه به این وضعیت همچنان برای کنترل و کاهش آمارها نیازمند مشارکت شهروندان هستیم.

وی ادامه داد: شهروندان با عدم تردد غیر ضرور، پرهیز از برگزاری و حضور در دورهمی ها، استفاده از ماسک، رعایت شیوه نامه های بهداشتی می توانند به کادر درمان و پرستاران کمک کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در مجموع 760 بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند، گفت: این وضعیت نسبت به هفته ها و روزهای ابتدایی فروردین مطلوب است اما نشان دهنده فعالیت کرونا در استان است.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی به بیش از 600 بیمار سرپایی کرونایی طی شبانه روز گذشته، اضافه کرد: در این مدت 110 بیمار نیازمند بستری در مراکز درمانی گیلانی بودند.

حیدرزاده به وخامت حال 100 بیمار کرونایی نیز اشاره و تصریح کرد: این بیماران با توجه به شرایط حاد خود در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های گیلان بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی به 600 بیمار سرپایی کرونایی

ارائه خدمات درمانی به 600 بیمار سرپایی کرونایی