مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 19:052021-04-30ورزشي

رقیب مستقیم کوثر هستیم/ داور تمرکز کافی نداشت


از کمیته داوران خواهش می کنیم در مرحله پلی آف سقوط، از داورانی استفاده کند که تمرکز دارند و با سر وصدا و هیاهو جوگیر نشوند تا حق تیمی ضایع نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، داوود توسل پس از تساوی تیمش مقابل اهورا بهبهان اظهار داشت: انتظار این بازی را از تیم اهورا داشتیم؛ تیمی که 4 امتیاز کسب کرده بود و برای کسب امتیاز کامل به اصفهان آمده بود.

سرمربی کوثر اصفهان ادامه داد: بازی اهورا در همین سمت وسو بود و در نیمه خودشان دفاع می کردند و از موقعیت هایی هم که داشتند به نحو احسن استفاده می کردند؛ متاسفانه در ضد حملاتی که ایجاد شد آنها به گل رسیدند و بعد از گل نیز کاملاً عقب نشستند و به شدت دفاع کردند و ما نتوانستیم به گل برسیم.

وی افزود: در نیمه دوم سعی کردیم لایه دفاعی را باز کنیم؛ تقریباً به چیزی که می خواستیم رسیدیم و بالای 6 موقعیت گل در نیمه دوم داشتیم که فقط یکی به گل تبدیل شد و نتیجه ای که نمی خواستیم رقم خورد.

  توسل خاطر نشان کرد: البته تا الان 3 امتیاز کسب کرده ایم و در جمع تیم هایی که برای بقا تلاش می کنند، اهورا با 5 امتیاز در صدر جدول است و نهایت دو اختلاف امتیاز با صدر داریم؛ سعی می کنیم در هفته آینده این اختلاف را به حداقل برسانیم به سمت صعود پیش برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقیب مستقیم کوثر هستیم/ داور تمرکز کافی نداشت

رقیب مستقیم کوثر هستیم/ داور تمرکز کافی نداشت