مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 17:302021-04-30ورزشي

پیروزی استقلال برابر الشرطه در نیمه اول/ شیخ یک پنالتی را سوزاند


نیمه نخست دیدار تیم های استقلال و الشرطه در حالی با برتری آبی پوشان به پایان رسید که بهترین گلزن این تیم یک ضربه پنالتی را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در آخرین شب از رقابتهای گروه سوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم استقلال و الشرطه عراق از ساعت 22:15 امشب در جده به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

استقلال این دیدار را با رشید مظاهری، وریا غفوری، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، داریوش شجاعیان و مهدی قایدی و شیخ دیاباته آغاز کرد.

تیم استقلال بازی را تهاجمی آغاز کرد و فشار فراوانی را روی دروازه الشرطه ایجاد کرد و این فشار باعث شد آبیها در دقیقه 6 به اولین موقعیت خطرناک خود دست پیدا کنند که شیخ دیاباته در موقعیتی تک به تک موفق به باز کردن دروازه تیم عراقی نشد.

عراقی ها بلافاصله توسط مازین فیاض دروازه آبی ها را با یک شوت سنگین تهدید کردند که رشید مظاهری با واکنشی به موقع این موقعیت را از الشرطه گرفت.

در دقیقه 10 و بر خلاف جریان بازی تیم الشرطه تا یک قدمی باز کردن دروازه آبی پوشان رفت.

در این لحظه حرکت عمقی بازیکنان الشرطه می رفت با اشتباه فاحش مظاهری وارد دروازه شود که این موقعیت با خوش شانسی استقلال به گل بدل نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی استقلال برابر الشرطه در نیمه اول/ شیخ یک پنالتی را سوزاند

پیروزی استقلال برابر الشرطه در نیمه اول/ شیخ یک پنالتی را سوزاند