مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 17:152021-04-30سياسي

رییس حوزه هنری خراسان شمالی معرفی شد


رییس حوزه هنری در آیین معارفه اولین بانوی منصوب شده به سمت ریاست حوزه هنری یک استان، گفت: هر کجا بانوی هنرمندی فعالیت دارد به دلیل تفاوت نگاه و زاویه دید، - رییس حوزه هنری در آیین معارفه اولین بانوی منصوب شده به سمت ریاست حوزه هنری یک استان، گفت: هر کجا بانوی هنرمندی فعالیت دارد به دلیل تفاوت نگاه و زاویه دید، تصویر درستی از حیات طیبه جاری و ساری در متن شهدا و مجاهدین انقلاب اسلامی می تواند ارائه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مراسم تودیع و معارفه رییس حوزه هنری خراسان شمالی با قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان های شهدا در گلزار شهدای مرکز استان و امامزاده سید عباس بجنورد (ع) برگزار شد.

در این مراسم محمد مهدی دادمان (رییس حوزه هنری)، میثم مرادی بیناباج (معاون راهبری استان های حوزه هنری)، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد افشین فر (مسئول قرارگاه فرهنگی صاحب الامر (ع) خراسان شمالی) و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.

در این مراسم، اکرم صدیقی کلاته به عنوان رییس حوزه هنری خراسان شمالی معرفی و از تلاش های وحید نمازی، رییس سابق حوزه هنری استان تقدیر شد.

اکرم صدیقی کلاته متولد سال 1361 در شهر بجنورد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس حوزه هنری خراسان شمالی معرفی شد

رییس حوزه هنری خراسان شمالی معرفی شد