مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 13:352021-04-30بين الملل

ظرفیت اماکن سوزاندن اجساد در هند تکمیل شده است


در حالی که آمار ابتلا به کرونا در هند هر روز رکوردهای جدیدی را ثبت می کند، ظرفیت بیمارستان ها و امکان سوزاندن اجساد در این کشور تکمیل شده است و بیمارستان ها با کمبود جدی مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که هند روز جمعه رکورد جهانی دیگری در زمینه ابتلا به کرونا ثبت کرد، تعداد قربانیان ویروس کرونا در برزیل نیز از 400 هزار نفر فراتر رفته و تعداد جهانی ابتلا به کرونا نیز از 150 میلیون نفر عبور کرد.

در حال حاضر، آمریکا، هند و برزیل سه کشور نخست از لحاظ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا بوده و طی 24 ساعت گذشته 3 هزار نفر دیگر در برزیل به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا شمار قربانیان کرونا در برزیل به بیش از 401 هزار نفر برسد.

شمار ابتلا به کرونا در هند نیز به طور فزاینده ای در حال افزایش بوده و موج ویرانگر کرونا در این کشور آسیایی باعث پر شدن بیمارستان ها و مکان های سوزاندن اجساد در این کشور شده است.

طی 24 ساعت گذشته 385 هزار مورد ابتلای جدید در هند ثبت شده که رکود جهانی جدید به شمار می آید.

طی این مدت نیز 3 هزار و 500 نفر دیگر نیز در این کشور قربانی ویروس کرونا شدند.

این آمارهای رسمی است که مقامات هندی ارائه می دهند این در حالی است که بسیاری از کارشناسان معتقدند که آمارهای واقعی در هند بسیار بیشتر از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت اماکن سوزاندن اجساد در هند تکمیل شده است

ظرفیت اماکن سوزاندن اجساد در هند تکمیل شده است