مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-04-30اقتصادي

سهم تولیدات ایلام از صادرات مرز مهران تنها 10 درصد است


مدیرکل بازرسی استان ایلام با اشاره به ظرفیت های مرز مهران برای توسعه استان، گفت: متاسفانه سهم صادرات تولیدات ایلام از صادرات مرز مهران تنها 10 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی اصلانی کرچی در نشست با رییس، هیئت مدیره و برخی فعالان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورز ی استان ایلام و تعدادی از تشکل های بخش خصوصی عضو اتاق اظهار کرد: توسعه صادرات غیر نفتی زمینه ساز رشد اقتصادی است و فعالان عرصه جهاد اقتصادی در حوزه تولید و بازاریابی نقش مهمی ایفا می کنند.

وی گفت: صادرات نقش مهمی در چرخه اقتصاد دارد؛ چرا که با رونق این بخش زمینه بازاریابی و فروش محصولات داخلی فراهم شده و شاهد تحولات اساسی در جهش تولید، ارزآوری، ایجاد اشتغال پایدار و در نهایت شکوفایی اقتصادی خواهیم بود.

وی به بازارهای هدف صادراتی اشاره کرد و گفت: برای فروش محصولات صادراتی، زمینه ها زمانی فراهم می شود که بتوانیم بازاریابی مناسبی در کشورهای هدف و شناسایی نیاز بازار کشور مورد نظر را مورد مطالعه و دقت داشته باشیم.

مدیرکل بازرسی استان افزود: تثبیت بازارهای هدف را باید در راس برنامه هاقرار دهیم و فقط به شناسایی آنها بسنده نکنیم و ذائقه مشتری باید همواره و مستمر مورد ارزیابی قرار گیرد تا تولیدات خود را متناسب با نیازمندی ها و علایق ایشان سوق دهیم و در رقابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم تولیدات ایلام از صادرات مرز مهران تنها 10 درصد است

سهم تولیدات ایلام از صادرات مرز مهران تنها 10 درصد است