مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-04-30سياسي

تدارک صدا و سیمای مرکز فارس در شب های قدر


شبکه فارس به مناسبت فرارسیدن شب های قدر و ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام با ویژه برنامه های مختلف همراه مخاطبان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیمای فارس در شب های 19 ، 21 و 23 رمضان با ویژه برنامه شب قدر از ساعت 23 تا 3 بامداد به طور زنده از حرم مطهر حضرت احمد بن موسی نیز با صدای حاج مهدی سماواتی پخش می شود.

رادیو فارس در ویژه برنامه های مختلفی نیز ایام سوگواری شهادت حضرت علی علیه السلام را برای شنوندگان پوشش می دهد و به بررسی ابعاد شخصیتی و سیره و سلوک این امام همام می پردازد.

پخش نوحه و عزا توسط مداحان مطرح ملی و استانی از دیگر برنامه های رادیو فارس برای ایام شهادت امیرالمومنین خواهد بود.

خبر فارس هم با تهیه گزارش هایی برای شبکه های ملی و فارس از حضور مردم با  رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراسم شب های قدر و نیز گزارش هایی از عزاداری مردم فارس در شب های شهادت حضرت علی علیه السلام مخاطبان شبکه فارس را از  حال و هوای این ایام آگاه می کند.

فضای مجازی صدا و سیمای فارس نیز با طراحی پویش خلوت انس، بارگزاری تولیدات کاربرساخته، راه اندازی هشتگ های مناسبتی ایام شهادت حضرت علی (ع) و تهیه عکس نوشته ها، پادکست ها و موشن گرافی های متنوع و متناسب با این ایام، رویداد شب های قدر و عزاداری شهادت مولای متقیان را تقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک صدا و سیمای مرکز فارس در شب های قدر

تدارک صدا و سیمای مرکز فارس در شب های قدر